Duž, D. (2019). ULOGA HRVATSKE STRUČNE UDRUGE ZA PLIN U POSLOVNOM MARKETINGU NJIHOVIH ČLANICA (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715267
Duž, Danijela. "ULOGA HRVATSKE STRUČNE UDRUGE ZA PLIN U POSLOVNOM MARKETINGU NJIHOVIH ČLANICA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715267
Duž, Danijela. "ULOGA HRVATSKE STRUČNE UDRUGE ZA PLIN U POSLOVNOM MARKETINGU NJIHOVIH ČLANICA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715267
Duž, D. (2019). 'ULOGA HRVATSKE STRUČNE UDRUGE ZA PLIN U POSLOVNOM MARKETINGU NJIHOVIH ČLANICA', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715267
Duž D. ULOGA HRVATSKE STRUČNE UDRUGE ZA PLIN U POSLOVNOM MARKETINGU NJIHOVIH ČLANICA [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2019 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715267
D. Duž, "ULOGA HRVATSKE STRUČNE UDRUGE ZA PLIN U POSLOVNOM MARKETINGU NJIHOVIH ČLANICA", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:715267