Duvnjak, P. (2020). Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935
Duvnjak, Petar. "Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935
Duvnjak, Petar. "Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935
Duvnjak, P. (2020). 'Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935
Duvnjak P. Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935
P. Duvnjak, "Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:795935