Stipanić, D. (2020). ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:929276
Stipanić, Dino. "ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:929276
Stipanić, Dino. "ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:929276
Stipanić, D. (2020). 'ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:929276
Stipanić D. ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:929276
D. Stipanić, "ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:929276