prikaz prve stranice dokumenta DRUŠTVENE MREŽE KAO SREDSTVO OGLAŠAVANJA
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
DRUŠTVENE MREŽE KAO SREDSTVO OGLAŠAVANJA

Bašić, Lea
Zagreb School of Business

Cite this document

Bašić, L. (2020). DRUŠTVENE MREŽE KAO SREDSTVO OGLAŠAVANJA (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:102825

Bašić, Lea. "DRUŠTVENE MREŽE KAO SREDSTVO OGLAŠAVANJA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:102825

Bašić, Lea. "DRUŠTVENE MREŽE KAO SREDSTVO OGLAŠAVANJA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:102825

Bašić, L. (2020). 'DRUŠTVENE MREŽE KAO SREDSTVO OGLAŠAVANJA', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 21 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:102825

Bašić L. DRUŠTVENE MREŽE KAO SREDSTVO OGLAŠAVANJA [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2024 November 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:102825

L. Bašić, "DRUŠTVENE MREŽE KAO SREDSTVO OGLAŠAVANJA", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:102825

Please login to the repository to save this object to your list.