Čulo, F. (2020). STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958
Čulo, Filip. "STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958
Čulo, Filip. "STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958
Čulo, F. (2020). 'STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958
Čulo F. STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958
F. Čulo, "STRATEGIJE MULTINACIONALNIH KOMPANIJA PRILIKOM ULASKA NA TRŽIŠTE NA ODABRANOM PRIMJERU", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536958