Dodig, S. (2022). Značaj influencera i društvenih mreža u komunikaciji mladih (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:714556
Dodig, Suzana. "Značaj influencera i društvenih mreža u komunikaciji mladih." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:714556
Dodig, Suzana. "Značaj influencera i društvenih mreža u komunikaciji mladih." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:714556
Dodig, S. (2022). 'Značaj influencera i društvenih mreža u komunikaciji mladih', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:714556
Dodig S. Značaj influencera i društvenih mreža u komunikaciji mladih [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2022 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:714556
S. Dodig, "Značaj influencera i društvenih mreža u komunikaciji mladih", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:714556