Rožić, M. (2022). Usporedba promotivnih funkcionalnosti oglašavanja na društvenim mrežama u cilju povećanja prodaje (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197006
Rožić, Mateja. "Usporedba promotivnih funkcionalnosti oglašavanja na društvenim mrežama u cilju povećanja prodaje." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197006
Rožić, Mateja. "Usporedba promotivnih funkcionalnosti oglašavanja na društvenim mrežama u cilju povećanja prodaje." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197006
Rožić, M. (2022). 'Usporedba promotivnih funkcionalnosti oglašavanja na društvenim mrežama u cilju povećanja prodaje', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197006
Rožić M. Usporedba promotivnih funkcionalnosti oglašavanja na društvenim mrežama u cilju povećanja prodaje [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2022 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197006
M. Rožić, "Usporedba promotivnih funkcionalnosti oglašavanja na društvenim mrežama u cilju povećanja prodaje", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:197006