prikaz prve stranice dokumenta Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka

Jakšetić, Ana
Zagreb School of Business

Cite this document

Jakšetić, A. (2022). Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:471922

Jakšetić, Ana. "Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:471922

Jakšetić, Ana. "Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:471922

Jakšetić, A. (2022). 'Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 14 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:471922

Jakšetić A. Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2022 [cited 2024 April 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:471922

A. Jakšetić, "Komunikacija hrvatskih prehrambenih brendova na digitalnim platformama na primjeru tvrtke Podravka", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:471922

Please login to the repository to save this object to your list.