Kutleša, A. (2021). Nova „ marketinška formula“ u obrazovanju - stvaranje jedinstvene vrijednosti s potrošačima obrazovanih usluga i personalizirani marketing (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:719943
Kutleša, Ante. "Nova „ marketinška formula“ u obrazovanju - stvaranje jedinstvene vrijednosti s potrošačima obrazovanih usluga i personalizirani marketing." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:719943
Kutleša, Ante. "Nova „ marketinška formula“ u obrazovanju - stvaranje jedinstvene vrijednosti s potrošačima obrazovanih usluga i personalizirani marketing." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:719943
Kutleša, A. (2021). 'Nova „ marketinška formula“ u obrazovanju - stvaranje jedinstvene vrijednosti s potrošačima obrazovanih usluga i personalizirani marketing', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:719943
Kutleša A. Nova „ marketinška formula“ u obrazovanju - stvaranje jedinstvene vrijednosti s potrošačima obrazovanih usluga i personalizirani marketing [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:719943
A. Kutleša, "Nova „ marketinška formula“ u obrazovanju - stvaranje jedinstvene vrijednosti s potrošačima obrazovanih usluga i personalizirani marketing", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:719943