master's thesis
JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?

Vidaković, Antonio
Zagreb School of Business

Cite this document

Vidaković, A. (2020). JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH? (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266

Vidaković, Antonio. "JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266

Vidaković, Antonio. "JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266

Vidaković, A. (2020). 'JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 23 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266

Vidaković A. JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH? [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2020 [cited 2025 April 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266

A. Vidaković, "JE LI PRISUTNOST BRENDA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA UVJET ZA USPJEH?", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:853266

Please login to the repository to save this object to your list.