Kočiš, G. (2021). Brendiranje i pozicioniranje proizvoda s naglaskom na održivom razvoju (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:484109
Kočiš, Gabriela. "Brendiranje i pozicioniranje proizvoda s naglaskom na održivom razvoju." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:484109
Kočiš, Gabriela. "Brendiranje i pozicioniranje proizvoda s naglaskom na održivom razvoju." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:484109
Kočiš, G. (2021). 'Brendiranje i pozicioniranje proizvoda s naglaskom na održivom razvoju', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:484109
Kočiš G. Brendiranje i pozicioniranje proizvoda s naglaskom na održivom razvoju [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2021 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:484109
G. Kočiš, "Brendiranje i pozicioniranje proizvoda s naglaskom na održivom razvoju", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:484109