@mastersthesis{vpsz:800, author = {{Karamatić, Matea}}, title = {{Marketing plan razvoja poduzeća Royal Bride}}, } @mastersthesis{vpsz:601, author = {{Rebernišak, Veronika}}, title = {{Marketinške taktike za privlačenje potrošačke pažnje}}, } @mastersthesis{vpsz:667, author = {{Orlović, Nina Valentina}}, title = {{Načini privlačenja pažnje potrošača}}, } @mastersthesis{vpsz:668, author = {{Žabec, Antonija}}, title = {{Promjene u obitelji i utjecaj na ponašanje potrošača}}, } @mastersthesis{vpsz:732, author = {{Jurkić, Marina}}, title = {{Čimbenici pozicioniranja proizvoda na međunarodnom tržištu}}, } @mastersthesis{vpsz:924, author = {{Ciglar, Domagoj}}, title = {{SPORTSKI MARKETING U DIGITALNOM DOBU NA TRŽIŠTU REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vpsz:923, author = {{Antunović, Marija}}, title = {{ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA ZA POTREBE TVRTKE ZVEČEVO d.d}}, } @mastersthesis{vpsz:922, author = {{Jakovčević, TIna}}, title = {{KOMUNIKACIJSKI I ETIČKI ASPKETI NEUROMARKETINGA}}, } @mastersthesis{vpsz:921, author = {{Mrdalj, Tanja}}, title = {{SUVREMENI POSLOVNI BONTON}}, } @mastersthesis{vpsz:884, author = {{Juričan, Ivan}}, title = {{MOTIVACIJA DJELATNIKA KAO VAŽAN ČIMBENIK USPJEHA PODUZEĆA NA PRIMJERU IZ PRAKSE}}, } @mastersthesis{vpsz:887, author = {{Postek, Davor}}, title = {{OBILJEŽJA MARKETINGA KOMUNALNIH USLUGA U KREIRANJU IMIDŽA GRADA ZAGREBA}}, } @mastersthesis{vpsz:886, author = {{Mučalo, Antonio}}, title = {{ODREDNICE MARKETINŠKE STRATEGIJE NAUTIČKOG TURIZMA}}, } @mastersthesis{vpsz:888, author = {{Borac, Dragan}}, title = {{OPTIMIZACIJA SKLADIŠNIH PROCESA}}, } @mastersthesis{vpsz:885, author = {{Vugdelija, Šimica}}, title = {{SELEBRITIZACIJA POLITIKE U SUVREMENOM DRUŠTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:883, author = {{Pus, Matej}}, title = {{TEHNIKE MEDIJSKE MANIPULACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:879, author = {{Tomić, Andrijana}}, title = {{UPOZNATOST HRVATSKIH GRAĐANA SA ZAKONOM O ZAŠTITI POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vpsz:880, author = {{Đurđek, Slavko}}, title = {{UPRAVLJANJE MARKAMA U AUTOINDUSTRIJI - PRIMJER ELEKTRIČNIH AUTOMOBILA}}, } @mastersthesis{vpsz:911, author = {{Čudina, Nikola}}, title = {{POSLOVNI PLAN PRIVATNE VETERINARSKE AMBULANTE}}, } @mastersthesis{vpsz:857, author = {{Zadro, Karlo}}, title = {{Poslovno planiranje u prehrambenoj industriji}}, } @mastersthesis{vpsz:856, author = {{Korošec, Ivana}}, title = {{UTJECAJ EKONOMIJE DOŽIVLJAJA U MALOPRODAJI NA PRODAJNI REZULTAT}}, } @mastersthesis{vpsz:898, author = {{Rota, Lucija}}, title = {{ZAŠTITA POTROŠAČA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:894, author = {{Hubak, Petra}}, title = {{MEDIJI U ŽIVOTU DJECE: KOMUNIKOLOŠKI, SOCIOLOŠKI I ETIČKI ASPEKTI}}, } @mastersthesis{vpsz:893, author = {{Borić, Dora}}, title = {{ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U SENZIBILIZIRANJU JAVNOSTI ZA POTREBE GLUHIH OSOBA}}, } @mastersthesis{vpsz:896, author = {{Doria, Stanić}}, title = {{ULOGA YOUTUBERA U MEDIJSKOJ KOMUNIKACIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:895, author = {{Sertić, Gloria}}, title = {{Uloga komunikacijskih vještina u upravljanju ljudskim potencijalima u turizmu}}, } @mastersthesis{vpsz:897, author = {{Novoselac, Lana}}, title = {{VIZUALNA KOMUNIKACIJA U JAVNOM NASTUPU}}, } @mastersthesis{vpsz:849, author = {{Bešlić, Domagoj}}, title = {{ULOGA MEDIJSKE PISMENOSTI U STVARANJU ODGOVORNE PUBLIKE}}, } @mastersthesis{vpsz:850, author = {{Žugaj, Ivana}}, title = {{ZNAČAJ BOJA U KOMUNIKACIJI: KULTUROLOŠKI, PSIHOLOŠKI I MARKETINŠKI ASPEKTI}}, } @mastersthesis{vpsz:848, author = {{Stanić Rašić, Michelle}}, title = {{MARKETING PLAN RAZVOJA PODUZEĆA „EXPERIO D.O.O.“}}, } @mastersthesis{vpsz:847, author = {{Grgić, Ana}}, title = {{NAČINI PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vpsz:546, author = {{Ozobić, Tena}}, title = {{KOMUNIKACIJSKE I MARKETINŠKE STRATEGIJE SUVREMENE POSLOVNE KOMUNIKACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:522, author = {{Stipanić, Dino}}, title = {{ULOGA DIGITLANOG MARKETINGA PRI BRENDIRANJU TURISTIČKE DESTINACIJE – GRAD ZADAR}}, } @mastersthesis{vpsz:521, author = {{Duvnjak, Petar}}, title = {{Marketinška strategija razvoja turističke destinacije grada Dubrovnika}}, } @mastersthesis{vpsz:516, author = {{Mlinarić, Bjanka}}, title = {{ULOGA AGENCIJSKOG POSLOVANJA U STRATEGIJI MARKETINGA TURISTIČKE PONUDE}}, } @mastersthesis{vpsz:512, author = {{Bunjevac, Filip}}, title = {{Komunikacijski aspekti kampanje za izbore za Europski parlament 2019. godine}}, } @mastersthesis{vpsz:501, author = {{Ćatić, Ivana}}, title = {{RAZVOJ PODUZETNIŠTVA NA ODREĐENOJ DESTINACIJI - CANNES}}, } @mastersthesis{vpsz:500, author = {{Dilber, Antonio}}, title = {{ULOGA HALAL KONCEPCIJE U STRATEGIJI MARKETINGA MESNE INDUSTRIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:493, author = {{Prevarek, Valentina}}, title = {{INFORMACIJSKA INFRASTRUKTURA U RAZVOJU PAMETNIH GRADOVA}}, } @mastersthesis{vpsz:492, author = {{Tepeš Rafaj, Dominik}}, title = {{UTJECAJ BLOCKCHAIN TEHNOLOGIJE NA DIGITALNI MARKETING}}, } @mastersthesis{vpsz:490, author = {{Medić, Filip}}, title = {{MJERENJE MARKETINŠKE EFIKASNOSTI U DIGITALNOM MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:491, author = {{Bulić, Nika}}, title = {{NOVINARSTVO VS. FAKE NEWS - NOVE TEHNIKE MANIPULACIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:489, author = {{Rožić, Mateja}}, title = {{STRATEGIJA TURISTIČKOG RAZVOJA OTOKA HVARA}}, } @mastersthesis{vpsz:488, author = {{Barić, Jelena}}, title = {{USPOREDBA LOJALNOSTI MARKI ODJEĆE KOD MLADIH}}, } @mastersthesis{vpsz:487, author = {{Jurković, Vesna}}, title = {{ULOGA NEUROMARKETINGA U PRODAJNOJ STRATEGIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:478, author = {{Tkalčić, Davorin}}, title = {{KONCEPCIJA POSLOVNOG MARKETINGA U DISTRIBUCIJI - PRIMJER ATLANTIC TRADE}}, } @mastersthesis{vpsz:473, author = {{Markić, Danijela}}, title = {{LOBIRANJE U POSLOVNOM MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:476, author = {{Steković, Robert}}, title = {{PRILIKE ZA STRATEŠKI RAZVOJ HRVATSKOG GOSPODARSTVA TIJEKOM PREDSJEDANJA RH PRI EU}}, } @mastersthesis{vpsz:477, author = {{Selak Zeljko, Domagoj}}, title = {{ULOGA DIGITALNOG OGLAŠAVANJA U POSLOVNOM MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:475, author = {{Lamač, Petra}}, title = {{ULOGA TURISTIČKIH SAJMOVA U POSLOVNOM MARKETINGU TURIZMA}}, } @mastersthesis{vpsz:479, author = {{Laco, Ivan}}, title = {{UTJECAJ ZAKONSKE REGULATIVE ZAŠTITE OKOLIŠA NA STRATEGIJU PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:465, author = {{Stajčić, Petra}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA MICHELLE OBAMA}}, } @mastersthesis{vpsz:464, author = {{Pišković, Matija Milan}}, title = {{UPRAVLJANJE MEDIJSKIM BRENDOM: STUDIJA SLUČAJA JOOMBOOS KANALA}}, } @mastersthesis{vpsz:457, author = {{Lucić, Lea}}, title = {{GLAVNI ALATI U STRATEŠKOM MENADŽMENTU}}, } @mastersthesis{vpsz:460, author = {{Tot, Iva}}, title = {{KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU FACEBOOKA}}, } @mastersthesis{vpsz:459, author = {{Zekić, Doris}}, title = {{ONLINE TRGOVINA I MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE}}, } @mastersthesis{vpsz:458, author = {{Šikić, Mirjana}}, title = {{PRIMJENA UMJETNE INTELIGENCIJE U POSLOVANJU}}, } @mastersthesis{vpsz:456, author = {{Janković, Ivana}}, title = {{ULOGA MARKETINGA U STRATEGIJI PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:450, author = {{Pankretić, Jelena}}, title = {{INTERNET I MOBILNO BANKARSTVO NA PRIMJERU ZAGREBAČKE BANKE D.D.}}, } @mastersthesis{vpsz:451, author = {{Bartolić, Bruno}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA AMERIČKIH ULIČNIH BANDI}}, } @mastersthesis{vpsz:452, author = {{Despot, Mirja}}, title = {{ULOGA INTERKULTURNE KOMUNIKACIJE U KREIRANJU GLOBALNOG BRENDA}}, } @mastersthesis{vpsz:449, author = {{Krunić, Roman}}, title = {{ZEMLJA PORIJEKLA INOVATIVNOG PROIZVODA – PREDNOST ILI NEDOSTATAK PLASMANU NA MEĐUNARODNO TRŽIŠTE NA PRIMJERU INOVATIVNOG HRVATSKOG PROIZVODA „ROTO RAŠPA“}}, } @mastersthesis{vpsz:439, author = {{Grgurić, Ivica}}, title = {{APPLE INC. - JEDNOSTAVNA TEHNOLOGIJA I VRHUNSKI MARKETING}}, } @mastersthesis{vpsz:440, author = {{Šego, Antonija}}, title = {{USPON I PAD MOBITELA SAMSUNG GALAXY NOTE 7}}, } @mastersthesis{vpsz:417, author = {{Hudorović, Lucija}}, title = {{ELEMENTI POLITIČKOG MARKETINGA NA TEMELJU AKTIVNOSTI POLITIČKOG KANDIDATA VLADIMIRA PUTINA}}, } @mastersthesis{vpsz:416, author = {{Muškovac, Paula}}, title = {{EVENT MANAGEMENT}}, } @mastersthesis{vpsz:515, author = {{Bura, Tatjana}}, title = {{POSLOVANJE DOMOVA ZA STARIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:414, author = {{Ivok, Paula}}, title = {{ULOGA MYSTERY SHOPPINGA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vpsz:412, author = {{Sanković, Iva}}, title = {{ULOGA SAJMOVA U KONCEPCIJI POSLOVNOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vpsz:415, author = {{Spajić, Marta}}, title = {{UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA U CILJU POSTIZANJA KONKURENTNOSTI NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA}}, } @mastersthesis{vpsz:382, author = {{Jukić, Katarina}}, title = {{PRAVNO UREĐENJE OGLAŠAVANJA U HRVATSKOM PRAVU}}, } @mastersthesis{vpsz:378, author = {{Krčmar, Andreja}}, title = {{MEDIJI I NASILJE}}, } @mastersthesis{vpsz:377, author = {{Horžić, Viktor}}, title = {{UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA MARKETINŠKE AKTIVNOSTI NA PRIMJERU COCA-COLA KOMPANIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:372, author = {{Bešlić, Marija}}, title = {{KONTINUUM DOBRIH KOMUNIKACIJSKIH ODNOSA, PREGOVORA I SASTANAKA U ORGANIZACIJI}}, } @mastersthesis{vpsz:373, author = {{Ćurić, Renata}}, title = {{NEUROMARKETING KAO SVOJEVRSAN PROZOR U LJUDSKI UM}}, } @mastersthesis{vpsz:364, author = {{Kadrii, Arsim}}, title = {{NEUROMARKETING}}, } @mastersthesis{vpsz:342, author = {{Plećaš, Ivana}}, title = {{FACEBOOK MARKETING}}, } @mastersthesis{vpsz:341, author = {{Lončarić, Suzana}}, title = {{ULOGA UPRAVLJANJA KVALITETOM U STRATEGIJI MARKETINGA VISOKOG OBRAZOVANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:337, author = {{Budimir, Kristina}}, title = {{VIZUALNE KOMUNIKACIJE U MASOVNIM MEDIJIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:325, author = {{Tolić Miškec, Ines}}, title = {{GLAVNI PROBLEMI U STRATEŠKOM MENADŽMENTU MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:324, author = {{Hodžić, Amar}}, title = {{MARKETINŠKA STRATEGIJA OTOKA PAGA}}, } @mastersthesis{vpsz:323, author = {{Glavač, Romano}}, title = {{NAČINI PRIVLAČENJA PAŽNJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vpsz:326, author = {{Sever, Renata}}, title = {{STRATEGIJA MARKETINGA MODNE KUĆE - PRIMJER ZARA}}, } @mastersthesis{vpsz:315, author = {{Poznić, Leon}}, title = {{BRENDIRANJE TVRTKE „LOVE FOOD AND WEDDING“ ZA FOTOGRAFIRANJE}}, } @mastersthesis{vpsz:316, author = {{Antolović, Gabriela}}, title = {{KULTURA U PODUZETNIŠTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:317, author = {{Kozić, Domagoj}}, title = {{Kronologija digitalnog oglašavanja}}, } @mastersthesis{vpsz:314, author = {{Granater, Vedran}}, title = {{PSIHOLOGIJA MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vpsz:318, author = {{Zlački, Ivanka}}, title = {{ULOGA UPRAVLJAČKE KULTURE U UPRAVLJAČKOJ KONCEPCIJI PRIMJER ZET}}, } @mastersthesis{vpsz:312, author = {{Glumac, Nino Nikša}}, title = {{HOTELIJERSTVO DUBROVAČKO – NERETVANSKE ŽUPANIJE: MOGUĆNOSTI I RAZVOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:309, author = {{Bobetko, Matea}}, title = {{MARKETINŠKA STRATEGIJA BIOTRENINGA KAO NOVOG OBLIKA SPORTSKE REKREACIJE I REHABILITACIJE}}, } @mastersthesis{vpsz:305, author = {{Matić, Mateja}}, title = {{DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE U SUVREMENIM POSLOVNIM PROCESIMA U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:307, author = {{Ivanjek, Nenad}}, title = {{ETIČKA I DRUŠTVENA ODGOVORNOST MENADŽMENTA}}, } @mastersthesis{vpsz:308, author = {{Kuštelega, Viktorija}}, title = {{Marketinški plan tvrtke ICE Eurotransport d.o.o.}}, } @mastersthesis{vpsz:306, author = {{Anđelković, Nikola}}, title = {{NAPREDAK AUTOMOBILSKE INDUSTRIJE I NJEZIN UTJECAJ NA ČOVJEKA}}, } @mastersthesis{vpsz:281, author = {{Troha, Ana}}, title = {{RETORIKA MALALE YOUSAFZAI}}, } @mastersthesis{vpsz:260, author = {{Češković, Krunoslav}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA I GOVOR TIJELA}}, } @mastersthesis{vpsz:261, author = {{Hubak, Đurđica}}, title = {{ORGANIZACIJA EVENATA}}, } @mastersthesis{vpsz:262, author = {{Marinković, Ivan}}, title = {{PROPAGANDA I CENZURA U MEDIJIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:246, author = {{Živković, Josip}}, title = {{PRIJEDLOZI OPTIMIZACIJE DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU STUDIJE SLUČAJA TVRTKE PATRIČAR}}, } @mastersthesis{vpsz:247, author = {{Stojković, Ino}}, title = {{TURISTIČKA PONUDA GRADA DUGA RESA I RAZVOJ TURIZMA NA RIJECI MREŽNICI}}, } @mastersthesis{vpsz:243, author = {{Čubrilo, Branimir}}, title = {{ANALIZA PROVEDBE GLOBALNIH CILJEVA ODRŽIVOG RAZVOJA U GOSPODARSTVU REPUBLIKE HRVATSKE}}, } @mastersthesis{vpsz:241, author = {{Janković, Tea}}, title = {{DIZAJN I REDIZAJN PROIZVODA - POSLOVNI SLUČAJ BMW}}, } @mastersthesis{vpsz:242, author = {{Sokolić, Hrvoje}}, title = {{DJECA U POTROŠAČKOJ KULTURI}}, } @mastersthesis{vpsz:237, author = {{Bajić, Anela}}, title = {{VAŽNOST UPRAVLJANJA KORPORATIVNIM IDENTITETOM}}, } @mastersthesis{vpsz:218, author = {{Horvatinčić, Krešimir}}, title = {{GRAD ZAGREB KAO BREND}}, } @mastersthesis{vpsz:216, author = {{Etlinger, David}}, title = {{UPRAVLJANJE I DRUŠTVENA ODGOVORNOST PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:214, author = {{Križnik, Iva}}, title = {{MARKETINŠKE STRATEGIJE FINANCIJSKOG TRŽIŠTA}}, } @mastersthesis{vpsz:213, author = {{Crnčević, Srđan}}, title = {{KRIPTOVALUTE}}, } @mastersthesis{vpsz:199, author = {{Rajilić, Dubravko Bonaventura}}, title = {{FINANCIJSKI ASPEKTI DIREKTNOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vpsz:198, author = {{Frančina, Dubravko}}, title = {{INTERNET KAO IZVOR INFORMACIJA U PROCESU ODLUČIVANJA O KUPOVINI}}, } @mastersthesis{vpsz:196, author = {{Runjanin, Iva}}, title = {{ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA ZA POTREBE BRENDIRANJA NA PRIMJERU TONI & GUY}}, } @mastersthesis{vpsz:197, author = {{Stanić, Leon}}, title = {{OSNOVNI ELEMENTI SPORTSKOG MARKETINGA}}, } @mastersthesis{vpsz:186, author = {{Ilakovac, Matija}}, title = {{METODE IZRAVNOG MARKETINGA SLUŽBE ZA KORISNIKE U SEKTORU TELEKOMUNIKACIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:185, author = {{Cesar, Iva}}, title = {{PRINCIPI DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU TRŽIŠNE MARKE BONBON}}, } @mastersthesis{vpsz:180, author = {{Bičanić, Hrvoje}}, title = {{NEVERBALNA KOMUNIKACIJA ODABRA-NIH HRVATSKIH POLITIČARA I KRIZA VLASTI 2016.}}, } @mastersthesis{vpsz:181, author = {{Šverko, Paolo}}, title = {{DJECA KAO POTROŠAČI}}, } @mastersthesis{vpsz:175, author = {{Đurović, Luka}}, title = {{PRIKRIVENO OGLAŠAVANJE}}, } @mastersthesis{vpsz:157, author = {{Krunić, Roman}}, title = {{INOVACIJE U FUNKCIJI POTICANJA GOSPODARSKOG RASTA U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:158, author = {{Antonić, Suzana}}, title = {{PLANIRANJE MARKETING STRATEGIJA U NACIONALNOM PARKU PLITVIČKA JEZERA}}, } @mastersthesis{vpsz:159, author = {{Kuzmić, Darko}}, title = {{POLOŽAJ ENERGETIKE KAO GOSPODARSKE GRANE U RH NAKON ULASKA U EU}}, } @mastersthesis{vpsz:155, author = {{Kereš, Nensi}}, title = {{POSLOVNI PLAN AUTOŠKOLE}}, } @mastersthesis{vpsz:154, author = {{Gvajdek, Marko}}, title = {{POVIJESNI RAZVOJ MARKETINŠKE MISLI U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:156, author = {{Paunović, Branko}}, title = {{ULOGA POSLOVNOG PLANIRANJA U HRVATSKOM GOSPODARSTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:148, author = {{Hlevnjak, Ivan}}, title = {{B2B MARKETING NA PRIMJERU 3DPRINTER.HR}}, } @mastersthesis{vpsz:147, author = {{Horvatek, Petra}}, title = {{MODELI LOGISTIČKIH USLUGA – NA PRIMJERU PODUZEĆA KUEHNE & NAGEL}}, } @mastersthesis{vpsz:146, author = {{Tkalec, Trpimir}}, title = {{NABAVA KAO STRATEŠKA FUNKCIJA PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:135, author = {{Tomić, Andrijana}}, title = {{UGOVOR O KUPOPRODAJI NEKRETNINE}}, } @mastersthesis{vpsz:137, author = {{Markulin, Vladimir}}, title = {{POLOŽAJ JAVNE NABAVE U RH NAKON ULASKA U EU}}, } @mastersthesis{vpsz:136, author = {{Karnas, Snježana}}, title = {{PRIPREMA PRIJEDLOGA ZA EU PROJEKTE TRAMVAJSKOG PROMETNOG SUSTAVA}}, } @mastersthesis{vpsz:123, author = {{Sviličić, Damir}}, title = {{ANALIZA DISTRIBUCIJSKIH KANALA NA TRŽIŠTU RH NA PRIMJERU INHALATORA I ASPIRATORA}}, } @mastersthesis{vpsz:113, author = {{Horvath, Lina}}, title = {{PSIHOLOŠKI ČIMBENICI I NJIHOV UTJECAJ NA PONAŠANJE POTROŠAČA}}, } @mastersthesis{vpsz:114, author = {{Kučinić, Tihana}}, title = {{UTJECAJ MEDIJA NA DJECU U MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:105, author = {{Bedeničić, Krunoslav}}, title = {{UPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLIJENTIMA CRM-a}}, } @mastersthesis{vpsz:102, author = {{Šikić, Lea}}, title = {{DJECA U POTROŠAČKOJ KULTURI}}, } @mastersthesis{vpsz:103, author = {{Šaravanja, Martina}}, title = {{GLOBALNO ZATOPLJENJE: UČINCI NA SVJETSKO GOSPODARSTVO I MEĐUNARODNE POLITIČKE ODNOSE}}, } @mastersthesis{vpsz:97, author = {{Kranjec, Vedran}}, title = {{KRIZNO KOMUNICIRANJE POLITIČKIH STRANAKA U RH}}, } @mastersthesis{vpsz:96, author = {{Špeljko, Mihaela}}, title = {{MARKETING HRVATSKIH START-UP PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{vpsz:98, author = {{Turić, Tea}}, title = {{PROMOCIJA GASTRO PONUDE POLUOTOKA PELJEŠCA}}, } @mastersthesis{vpsz:73, author = {{Petak, Saša}}, title = {{Internet i novo poimanje čovjeka}}, } @mastersthesis{vpsz:72, author = {{Erhatić, Saša}}, title = {{POSLOVNI PLAN APARTMANA ZA NAJAM}}, } @mastersthesis{vpsz:67, author = {{Antunović, Mato}}, title = {{EDUKACIJA U PODUZETNIŠTVU U REPUBLICI HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:69, author = {{Knežević, Ivana}}, title = {{EVENT MARKETING}}, } @mastersthesis{vpsz:66, author = {{Števanja, Lucia}}, title = {{NOVE TEHNOLOGIJE U DRUŠTVENOM MARKETINGU}}, } @mastersthesis{vpsz:54, author = {{Bobetko, Matea}}, title = {{STRATEGIJA FOKUSIRANJA NA PRIMJERU MAŠ FORME}}, } @mastersthesis{vpsz:59, author = {{Lončarić, Suzana}}, title = {{NAČELA ORGANIZACIJE JAVNIH DOGAĐANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:56, author = {{Čeranić, Petra}}, title = {{POTENCIJALI ZA RAZVOJ ZDRAVSTVENOG TURIZMA U HRVATSKOJ}}, } @mastersthesis{vpsz:45, author = {{Haid, Denis}}, title = {{Gerila marketing}}, } @mastersthesis{vpsz:46, author = {{Marošević, Ksenija}}, title = {{INTERNA POSLOVNA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU TVRTKE PONUDA DANA.HR}}, } @mastersthesis{vpsz:47, author = {{Antić, Mihaela}}, title = {{MENADŽMENT NA RADIJU NA PRIMJERU HRVATSKOG KATOLIČKOG RADIJA}}, } @mastersthesis{vpsz:39, author = {{Štefanac, Elvis}}, title = {{GEOPOLITIČKE I EKONOMSKE POSLJEDICE ULASKA REPUBLIKE HRVATSKE U EUROPSKU UNIJU}}, } @mastersthesis{vpsz:38, author = {{Briševac, Štefanija}}, title = {{POSLOVNI I MARKETINŠKI PLAN OBRTA ZA PROIZVODNJU KOLAČA, SLASTICA I PRIRODNIH VOĆNIH NAPITAKA}}, } @mastersthesis{vpsz:35, author = {{Šarić, Tomislav}}, title = {{POTROŠAČKO PONAŠANJE U SUVREMENIM UVJETIMA POSLOVANJA}}, } @mastersthesis{vpsz:20, author = {{Elza, Tudor}}, title = {{KOMPARATIVNI PRIKAZ FUNKCIONALNIH STILOVA HRVATSKOGA STANDARDNOGA JEZIKA}}, } @mastersthesis{vpsz:22, author = {{Stipančević, Iva}}, title = {{ULOGA ŠTEDNJE U HRVATSKOM GOSPODARSTVU}}, } @mastersthesis{vpsz:21, author = {{Tudor, Marija}}, title = {{UTJECAJ TURIZMA NA GOSPODARSKI RAZVITAK RH}}, } @mastersthesis{vpsz:16, author = {{Kraljević, Mirna}}, title = {{PROIZVOD KAO ELEMENT MARKETING MIKSA}}, } @mastersthesis{vpsz:14, author = {{Vlizlo, Monika}}, title = {{ULOGA POSLOVNOG PLANIRANJA U PODUZEĆIMA}}, } @mastersthesis{vpsz:6, author = {{Puškarić, Tomislav}}, title = {{Outsourcing}}, }