prikaz prve stranice dokumenta Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila

Mirić, Darijan
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Mirić, D. (2018). Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

Mirić, Darijan. "Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

Mirić, Darijan. "Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

Mirić, D. (2018). 'Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

Mirić D. Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

D. Mirić, "Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.