prikaz prve stranice dokumenta ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE

Kolar, Beti
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Kolar, B. (2019). ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470

Kolar, Beti. "ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470

Kolar, Beti. "ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470

Kolar, B. (2019). 'ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470

Kolar B. ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2019 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470

B. Kolar, "ULOGA DVORACA U STRATEGIJI MARKETINGA HRVATSKOG ZAGORJA KAO TURISTIČKE DESTINACIJE", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:346470

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.