prikaz prve stranice dokumenta Customer service client centar kao model poslovnog marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Customer service client centar kao model poslovnog marketinga

Peročević, Eduard
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Peročević, E. (2021). Customer service client centar kao model poslovnog marketinga (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:851144

Peročević, Eduard. "Customer service client centar kao model poslovnog marketinga." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:851144

Peročević, Eduard. "Customer service client centar kao model poslovnog marketinga." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:851144

Peročević, E. (2021). 'Customer service client centar kao model poslovnog marketinga', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:851144

Peročević E. Customer service client centar kao model poslovnog marketinga [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2021 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:851144

E. Peročević, "Customer service client centar kao model poslovnog marketinga", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:851144

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.