diplomski rad
Zeleni marketing kao oblik marketinške strategije

Marčeta, Esmeralda
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Marčeta, E. (2024). Zeleni marketing kao oblik marketinške strategije (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:548177

Marčeta, Esmeralda. "Zeleni marketing kao oblik marketinške strategije." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:548177

Marčeta, Esmeralda. "Zeleni marketing kao oblik marketinške strategije." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:548177

Marčeta, E. (2024). 'Zeleni marketing kao oblik marketinške strategije', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 20.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:548177

Marčeta E. Zeleni marketing kao oblik marketinške strategije [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 20.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:548177

E. Marčeta, "Zeleni marketing kao oblik marketinške strategije", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:548177

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.