Žalac, M. (2018). UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882
Žalac, Matea. "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882
Žalac, Matea. "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882
Žalac, M. (2018). 'UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882
Žalac M. UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882
M. Žalac, "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882