završni rad
Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima

Goran Međimurec (2016)
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti
Citirajte ovaj rad

Međimurec, G. (2016). Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:352714

Međimurec, Goran. "Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:352714

Međimurec, Goran. "Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:352714

Međimurec, G. (2016). 'Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 19.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:352714

Međimurec G. Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 19.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:352714

G. Međimurec, "Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:352714