prikaz prve stranice dokumenta Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima

Međimurec, Goran
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti

Citirajte ovaj rad

Međimurec, G. (2016). Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:352714

Međimurec, Goran. "Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:352714

Međimurec, Goran. "Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:352714

Međimurec, G. (2016). 'Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:352714

Međimurec G. Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:352714

G. Međimurec, "Marketing inovativnih proizvoda u poslovnim sustavima", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:352714

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.