graduate thesis
Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z

Zekanović, Jelena
Zagreb School of Business

Cite this document

Zekanović, J. (2023). Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z (Graduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652

Zekanović, Jelena. "Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652

Zekanović, Jelena. "Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652

Zekanović, J. (2023). 'Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z', Graduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 05 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652

Zekanović J. Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z [Graduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2023 [cited 2024 May 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652

J. Zekanović, "Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z", Graduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652

Please login to the repository to save this object to your list.