Zekanović, J. (2023). Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652
Zekanović, Jelena. "Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652
Zekanović, Jelena. "Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652
Zekanović, J. (2023). 'Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652
Zekanović J. Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2023 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652
J. Zekanović, "Uloga vizualnih komunikacija pri brendiranju proizvoda prilagođenih Generaciji Z", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:943652