Petričević, D. (2024). Utjecaj političke komunikacije i političkog marketinga na stvaranje “ratne propagande” u Ukrajinsko-Ruskom sukobu (Graduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:857920
Petričević, Daniel. "Utjecaj političke komunikacije i političkog marketinga na stvaranje “ratne propagande” u Ukrajinsko-Ruskom sukobu." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:857920
Petričević, Daniel. "Utjecaj političke komunikacije i političkog marketinga na stvaranje “ratne propagande” u Ukrajinsko-Ruskom sukobu." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:857920
Petričević, D. (2024). 'Utjecaj političke komunikacije i političkog marketinga na stvaranje “ratne propagande” u Ukrajinsko-Ruskom sukobu', Graduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 05 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:857920
Petričević D. Utjecaj političke komunikacije i političkog marketinga na stvaranje “ratne propagande” u Ukrajinsko-Ruskom sukobu [Graduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2024 [cited 2025 February 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:857920
D. Petričević, "Utjecaj političke komunikacije i političkog marketinga na stvaranje “ratne propagande” u Ukrajinsko-Ruskom sukobu", Graduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:857920