Petričević, D. (2024). Utjecaj političke komunikacije i političkog marketinga na stvaranje “ratne propagande” u Ukrajinsko-Ruskom sukobu (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:857920
Petričević, Daniel. "Utjecaj političke komunikacije i političkog marketinga na stvaranje “ratne propagande” u Ukrajinsko-Ruskom sukobu." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:857920
Petričević, Daniel. "Utjecaj političke komunikacije i političkog marketinga na stvaranje “ratne propagande” u Ukrajinsko-Ruskom sukobu." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:857920
Petričević, D. (2024). 'Utjecaj političke komunikacije i političkog marketinga na stvaranje “ratne propagande” u Ukrajinsko-Ruskom sukobu', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 05.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:857920
Petričević D. Utjecaj političke komunikacije i političkog marketinga na stvaranje “ratne propagande” u Ukrajinsko-Ruskom sukobu [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 05.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:857920
D. Petričević, "Utjecaj političke komunikacije i političkog marketinga na stvaranje “ratne propagande” u Ukrajinsko-Ruskom sukobu", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:857920