prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj umjetne inteligencije u digitalnom marketingu na društvenim mrežama
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj umjetne inteligencije u digitalnom marketingu na društvenim mrežama

Rendulić, Tea
Zagreb School of Business

Cite this document

Rendulić, T. (2024). Utjecaj umjetne inteligencije u digitalnom marketingu na društvenim mrežama (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:101616

Rendulić, Tea. "Utjecaj umjetne inteligencije u digitalnom marketingu na društvenim mrežama." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:101616

Rendulić, Tea. "Utjecaj umjetne inteligencije u digitalnom marketingu na društvenim mrežama." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:101616

Rendulić, T. (2024). 'Utjecaj umjetne inteligencije u digitalnom marketingu na društvenim mrežama', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 05 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:101616

Rendulić T. Utjecaj umjetne inteligencije u digitalnom marketingu na društvenim mrežama [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2024 [cited 2025 February 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:101616

T. Rendulić, "Utjecaj umjetne inteligencije u digitalnom marketingu na društvenim mrežama", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:101616

Please login to the repository to save this object to your list.