Rendulić, T. (2024). Utjecaj umjetne inteligencije u digitalnom marketingu na društvenim mrežama (Završni rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:101616
Rendulić, Tea. "Utjecaj umjetne inteligencije u digitalnom marketingu na društvenim mrežama." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:101616
Rendulić, Tea. "Utjecaj umjetne inteligencije u digitalnom marketingu na društvenim mrežama." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:101616
Rendulić, T. (2024). 'Utjecaj umjetne inteligencije u digitalnom marketingu na društvenim mrežama', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 05.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:101616
Rendulić T. Utjecaj umjetne inteligencije u digitalnom marketingu na društvenim mrežama [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 05.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:101616
T. Rendulić, "Utjecaj umjetne inteligencije u digitalnom marketingu na društvenim mrežama", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:101616