prikaz prve stranice dokumenta Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga
Access restricted to students and staff of home institution
graduate thesis
Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga

Jurkić, Marina
Zagreb School of Business

Cite this document

Jurkić, M. (2024). Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga (Graduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291

Jurkić, Marina. "Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291

Jurkić, Marina. "Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291

Jurkić, M. (2024). 'Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga', Graduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 04 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291

Jurkić M. Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga [Graduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2024 [cited 2025 February 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291

M. Jurkić, "Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga", Graduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291

Please login to the repository to save this object to your list.