Jurkić, M. (2024). Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga (Graduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291
Jurkić, Marina. "Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291
Jurkić, Marina. "Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291
Jurkić, M. (2024). 'Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga', Graduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 04 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291
Jurkić M. Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga [Graduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2024 [cited 2025 February 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291
M. Jurkić, "Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga", Graduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291