prikaz prve stranice dokumenta Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga

Jurkić, Marina
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Jurkić, M. (2024). Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291

Jurkić, Marina. "Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291

Jurkić, Marina. "Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291

Jurkić, M. (2024). 'Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 04.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291

Jurkić M. Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 04.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291

M. Jurkić, "Suvremene marketinške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globalnog marketinga", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:464291

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.