prikaz prve stranice dokumenta Polazišta za brendiranje otoka Hvara kao turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
graduate thesis
Polazišta za brendiranje otoka Hvara kao turističke destinacije

Humljak, Ivana
Zagreb School of Business

Cite this document

Humljak, I. (2024). Polazišta za brendiranje otoka Hvara kao turističke destinacije (Graduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:588470

Humljak, Ivana. "Polazišta za brendiranje otoka Hvara kao turističke destinacije." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:588470

Humljak, Ivana. "Polazišta za brendiranje otoka Hvara kao turističke destinacije." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:588470

Humljak, I. (2024). 'Polazišta za brendiranje otoka Hvara kao turističke destinacije', Graduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 04 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:588470

Humljak I. Polazišta za brendiranje otoka Hvara kao turističke destinacije [Graduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2024 [cited 2025 February 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:588470

I. Humljak, "Polazišta za brendiranje otoka Hvara kao turističke destinacije", Graduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:588470

Please login to the repository to save this object to your list.