Humljak, I. (2024). Polazišta za brendiranje otoka Hvara kao turističke destinacije (Graduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:588470
Humljak, Ivana. "Polazišta za brendiranje otoka Hvara kao turističke destinacije." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:588470
Humljak, Ivana. "Polazišta za brendiranje otoka Hvara kao turističke destinacije." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:588470
Humljak, I. (2024). 'Polazišta za brendiranje otoka Hvara kao turističke destinacije', Graduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 04 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:588470
Humljak I. Polazišta za brendiranje otoka Hvara kao turističke destinacije [Graduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2024 [cited 2025 February 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:588470
I. Humljak, "Polazišta za brendiranje otoka Hvara kao turističke destinacije", Graduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:588470