Humljak, I. (2024). Polazišta za brendiranje otoka Hvara kao turističke destinacije (Diplomski rad). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:588470
Humljak, Ivana. "Polazišta za brendiranje otoka Hvara kao turističke destinacije." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:588470
Humljak, Ivana. "Polazišta za brendiranje otoka Hvara kao turističke destinacije." Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:588470
Humljak, I. (2024). 'Polazišta za brendiranje otoka Hvara kao turističke destinacije', Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 04.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:588470
Humljak I. Polazišta za brendiranje otoka Hvara kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2024 [pristupljeno 04.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:588470
I. Humljak, "Polazišta za brendiranje otoka Hvara kao turističke destinacije", Diplomski rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:588470