Delač, I. (2025). Važnost konzumacije medija i medijskog sadržaja generacije Z u cilju ostvarivanja prodajnih rezultata (Graduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076149
Delač, Ivan. "Važnost konzumacije medija i medijskog sadržaja generacije Z u cilju ostvarivanja prodajnih rezultata." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076149
Delač, Ivan. "Važnost konzumacije medija i medijskog sadržaja generacije Z u cilju ostvarivanja prodajnih rezultata." Graduate thesis, Zagreb School of Business, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076149
Delač, I. (2025). 'Važnost konzumacije medija i medijskog sadržaja generacije Z u cilju ostvarivanja prodajnih rezultata', Graduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 01 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076149
Delač I. Važnost konzumacije medija i medijskog sadržaja generacije Z u cilju ostvarivanja prodajnih rezultata [Graduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2025 [cited 2025 April 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076149
I. Delač, "Važnost konzumacije medija i medijskog sadržaja generacije Z u cilju ostvarivanja prodajnih rezultata", Graduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2025. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076149