undergraduate thesis
Optimization propositions in direct marketing- case study example of Patričar company

Josip Živković (2018)
Zagreb School of Business
Cite this document...

Živković, J. (2018). PRIJEDLOZI OPTIMIZACIJE DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU STUDIJE SLUČAJA TVRTKE PATRIČAR (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:390716

Živković, Josip. "PRIJEDLOZI OPTIMIZACIJE DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU STUDIJE SLUČAJA TVRTKE PATRIČAR." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:390716

Živković, Josip. "PRIJEDLOZI OPTIMIZACIJE DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU STUDIJE SLUČAJA TVRTKE PATRIČAR." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:390716

Živković, J. (2018). 'PRIJEDLOZI OPTIMIZACIJE DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU STUDIJE SLUČAJA TVRTKE PATRIČAR', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 21 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:390716

Živković J. PRIJEDLOZI OPTIMIZACIJE DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU STUDIJE SLUČAJA TVRTKE PATRIČAR [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2018 [cited 2019 April 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:390716

J. Živković, "PRIJEDLOZI OPTIMIZACIJE DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU STUDIJE SLUČAJA TVRTKE PATRIČAR", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:390716