Živković, J. (2018). PRIJEDLOZI OPTIMIZACIJE DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU STUDIJE SLUČAJA TVRTKE PATRIČAR (Završni rad). Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:390716
Živković, Josip. "PRIJEDLOZI OPTIMIZACIJE DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU STUDIJE SLUČAJA TVRTKE PATRIČAR." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:390716
Živković, Josip. "PRIJEDLOZI OPTIMIZACIJE DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU STUDIJE SLUČAJA TVRTKE PATRIČAR." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:390716
Živković, J. (2018). 'PRIJEDLOZI OPTIMIZACIJE DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU STUDIJE SLUČAJA TVRTKE PATRIČAR', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 02.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:390716
Živković J. PRIJEDLOZI OPTIMIZACIJE DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU STUDIJE SLUČAJA TVRTKE PATRIČAR [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2018 [pristupljeno 02.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:390716
J. Živković, "PRIJEDLOZI OPTIMIZACIJE DIREKTNOG MARKETINGA NA PRIMJERU STUDIJE SLUČAJA TVRTKE PATRIČAR", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:390716