master's thesis
Marketing strategy of a medical plant Immortelle

Marija Obućina (2018)
Zagreb School of Business
Cite this document...

Obućina, M. (2018). STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

Obućina, Marija. "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

Obućina, Marija. "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

Obućina, M. (2018). 'STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 26 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

Obućina M. STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2018 [cited 2019 April 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

M. Obućina, "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746