prikaz prve stranice dokumenta STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE

Obućina, Marija
Zagreb School of Business

Cite this document

Obućina, M. (2018). STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

Obućina, Marija. "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

Obućina, Marija. "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

Obućina, M. (2018). 'STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 24 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

Obućina M. STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2018 [cited 2020 September 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

M. Obućina, "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

Islandora Bookmark - Please login to use this feature