Obućina, M. (2018). STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE (Master's thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746
Obućina, Marija. "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746
Obućina, Marija. "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746
Obućina, M. (2018). 'STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746
Obućina M. STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2018 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746
M. Obućina, "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746