specijalistički diplomski stručni
STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE

Marija Obućina (2018)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad...

Obućina, M. (2018). STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

Obućina, Marija. "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

Obućina, Marija. "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

Obućina, M. (2018). 'STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 21.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

Obućina M. STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 21.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746

M. Obućina, "STRATEGIJA MARKETINGA SMILJA KAO LJEKOVITE BILJKE", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:536746