undergraduate thesis
The effect of media convergence on radio market

Tea Gršić (2018)
Zagreb School of Business
Cite this document...

Gršić, T. (2018). UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571

Gršić, Tea. "UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571

Gršić, Tea. "UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571

Gršić, T. (2018). 'UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 24 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571

Gršić T. UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2018 [cited 2019 May 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571

T. Gršić, "UTJECAJ MEDIJSKE KONVERGENCIJE NA RADIJSKO TRŽIŠTE", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:268571