prikaz prve stranice dokumenta ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE

Aviani, Danijela
Zagreb School of Business

Cite this document

Aviani, D. (2018). ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:899132

Aviani, Danijela. "ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:899132

Aviani, Danijela. "ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:899132

Aviani, D. (2018). 'ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 23 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:899132

Aviani D. ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2018 [cited 2020 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:899132

D. Aviani, "ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:899132

Islandora Bookmark - Please login to use this feature