Aviani, D. (2018). ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:899132
Aviani, Danijela. "ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:899132
Aviani, Danijela. "ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:899132
Aviani, D. (2018). 'ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:899132
Aviani D. ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:899132
D. Aviani, "ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:899132