specijalistički diplomski stručni
ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE

Aviani, Danijela
Poslovno veleučilište Zagreb

Citirajte ovaj rad

Aviani, D. (2018). ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:242192

Aviani, Danijela. "ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:242192

Aviani, Danijela. "ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:242192

Aviani, D. (2018). 'ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 20.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:242192

Aviani D. ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 20.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:242192

D. Aviani, "ULOGA KULTURNE BAŠTINE U MARKETINŠKOJ STRATEGIJI TURISTIČKE DESTINACIJE", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:242192

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.