master's thesis
New technologies marketing strategy - electric vehicle example

Darijan Mirić (2018)
Zagreb School of Business
Cite this document...

Mirić, D. (2018). Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

Mirić, Darijan. "Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

Mirić, Darijan. "Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

Mirić, D. (2018). 'Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 21 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

Mirić D. Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2018 [cited 2019 April 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

D. Mirić, "Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230