specijalistički diplomski stručni
Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila

Darijan Mirić (2018)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad...

Mirić, D. (2018). Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

Mirić, Darijan. "Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

Mirić, Darijan. "Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

Mirić, D. (2018). 'Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 21.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

Mirić D. Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 21.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230

D. Mirić, "Strategija marketinga novih tehnologija – primjer električnog vozila", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:019230