prikaz prve stranice dokumenta FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA

Šišinjak, Ana
Zagreb School of Business

Cite this document

Šišinjak, A. (2016). FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828

Šišinjak, Ana. "FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828

Šišinjak, Ana. "FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828

Šišinjak, A. (2016). 'FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 29 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828

Šišinjak A. FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2016 [cited 2020 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828

A. Šišinjak, "FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828

Islandora Bookmark - Please login to use this feature