Šišinjak, A. (2016). FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828
Šišinjak, Ana. "FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828
Šišinjak, Ana. "FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828
Šišinjak, A. (2016). 'FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828
Šišinjak A. FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2016 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828
A. Šišinjak, "FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828