završni rad
FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA

Ana Šišinjak (2016)
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti
Citirajte ovaj rad...

Šišinjak, A. (2016). FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828

Šišinjak, Ana. "FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828

Šišinjak, Ana. "FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828

Šišinjak, A. (2016). 'FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 26.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828

Šišinjak A. FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 26.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828

A. Šišinjak, "FRANŠIZA KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:705828