master's thesis
Marketing strategy of Bio training as a new type of sports recreation and rehabilitation

Matea Bobetko (2018)
Zagreb School of Business
Cite this document...

Bobetko, M. (2018). MARKETINŠKA STRATEGIJA BIOTRENINGA KAO NOVOG OBLIKA SPORTSKE REKREACIJE I REHABILITACIJE (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:435782

Bobetko, Matea. "MARKETINŠKA STRATEGIJA BIOTRENINGA KAO NOVOG OBLIKA SPORTSKE REKREACIJE I REHABILITACIJE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:435782

Bobetko, Matea. "MARKETINŠKA STRATEGIJA BIOTRENINGA KAO NOVOG OBLIKA SPORTSKE REKREACIJE I REHABILITACIJE." Master's thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:435782

Bobetko, M. (2018). 'MARKETINŠKA STRATEGIJA BIOTRENINGA KAO NOVOG OBLIKA SPORTSKE REKREACIJE I REHABILITACIJE', Master's thesis, Zagreb School of Business, accessed 21 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:435782

Bobetko M. MARKETINŠKA STRATEGIJA BIOTRENINGA KAO NOVOG OBLIKA SPORTSKE REKREACIJE I REHABILITACIJE [Master's thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2018 [cited 2019 April 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:435782

M. Bobetko, "MARKETINŠKA STRATEGIJA BIOTRENINGA KAO NOVOG OBLIKA SPORTSKE REKREACIJE I REHABILITACIJE", Master's thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:435782