Bobetko, M. (2018). MARKETINŠKA STRATEGIJA BIOTRENINGA KAO NOVOG OBLIKA SPORTSKE REKREACIJE I REHABILITACIJE (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:435782
Bobetko, Matea. "MARKETINŠKA STRATEGIJA BIOTRENINGA KAO NOVOG OBLIKA SPORTSKE REKREACIJE I REHABILITACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:435782
Bobetko, Matea. "MARKETINŠKA STRATEGIJA BIOTRENINGA KAO NOVOG OBLIKA SPORTSKE REKREACIJE I REHABILITACIJE." Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:435782
Bobetko, M. (2018). 'MARKETINŠKA STRATEGIJA BIOTRENINGA KAO NOVOG OBLIKA SPORTSKE REKREACIJE I REHABILITACIJE', Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:435782
Bobetko M. MARKETINŠKA STRATEGIJA BIOTRENINGA KAO NOVOG OBLIKA SPORTSKE REKREACIJE I REHABILITACIJE [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:435782
M. Bobetko, "MARKETINŠKA STRATEGIJA BIOTRENINGA KAO NOVOG OBLIKA SPORTSKE REKREACIJE I REHABILITACIJE", Specijalistički diplomski stručni, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:435782