Ježić, Z. (2016). RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326
Ježić, Zlatko. "RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326
Ježić, Zlatko. "RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326
Ježić, Z. (2016). 'RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 30 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326
Ježić Z. RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2016 [cited 2024 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326
Z. Ježić, "RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326