završni rad
RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA

Zlatko Ježić (2016)
Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti
Citirajte ovaj rad...

Ježić, Z. (2016). RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326

Ježić, Zlatko. "RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326

Ježić, Zlatko. "RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA." Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326

Ježić, Z. (2016). 'RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA', Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, citirano: 24.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326

Ježić Z. RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA [Završni rad]. Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti; 2016 [pristupljeno 24.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326

Z. Ježić, "RADIO KAO MARKETINŠKI ALAT MALOG I SREDNJEG PODUZEĆA", Završni rad, Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:563326