prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA

Grubišić, Petar
Zagreb School of Business

Cite this document

Grubišić, P. (2018). UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076500

Grubišić, Petar. "UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076500

Grubišić, Petar. "UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076500

Grubišić, P. (2018). 'UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 25 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076500

Grubišić P. UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2018 [cited 2020 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076500

P. Grubišić, "UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076500

Islandora Bookmark - Please login to use this feature