završni rad
UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA

Petar Grubišić (2018)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad...

Grubišić, P. (2018). UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076500

Grubišić, Petar. "UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076500

Grubišić, Petar. "UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076500

Grubišić, P. (2018). 'UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 21.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076500

Grubišić P. UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 21.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076500

P. Grubišić, "UTJECAJ TEHNOLOGIJE NA RAZVOJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI PREMA SUVREMENIM POTROŠAČIMA", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:076500