prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU

Žalac, Matea
Zagreb School of Business

Cite this document

Žalac, M. (2018). UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Žalac, Matea. "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Žalac, Matea. "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Žalac, M. (2018). 'UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Žalac M. UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2018 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

M. Žalac, "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Please login to the repository to save this object to your list.