prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU

Žalac, Matea
Zagreb School of Business

Cite this document

Žalac, M. (2018). UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Žalac, Matea. "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Žalac, Matea. "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Žalac, M. (2018). 'UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 26 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Žalac M. UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2018 [cited 2020 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

M. Žalac, "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Islandora Bookmark - Please login to use this feature