Žalac, M. (2018). UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882
Žalac, Matea. "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882
Žalac, Matea. "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882
Žalac, M. (2018). 'UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882
Žalac M. UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2018 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882
M. Žalac, "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882