završni rad
UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU

Matea Žalac (2018)
Poslovno veleučilište Zagreb
Citirajte ovaj rad...

Žalac, M. (2018). UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Žalac, Matea. "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Žalac, Matea. "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU." Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Žalac, M. (2018). 'UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU', Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, citirano: 20.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

Žalac M. UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU [Završni rad]. Zagreb: Poslovno veleučilište Zagreb; 2018 [pristupljeno 20.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882

M. Žalac, "UTJECAJ KOMUNIKACIJE NA KORPORACIJSKU KULTURU", Završni rad, Poslovno veleučilište Zagreb, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:663882