prikaz prve stranice dokumenta MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE

Špoljar, Marija
Zagreb School of Business

Cite this document

Špoljar, M. (2019). MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Špoljar, Marija. "MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Špoljar, Marija. "MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Špoljar, M. (2019). 'MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 26 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Špoljar M. MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2019 [cited 2020 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

M. Špoljar, "MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Islandora Bookmark - Please login to use this feature