prikaz prve stranice dokumenta MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE

Špoljar, Marija
Zagreb School of Business

Cite this document

Špoljar, M. (2019). MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Špoljar, Marija. "MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Špoljar, Marija. "MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Špoljar, M. (2019). 'MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 21 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Špoljar M. MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2019 [cited 2022 September 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

M. Špoljar, "MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Please login to the repository to save this object to your list.