prikaz prve stranice dokumenta MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE

Špoljar, Marija
Zagreb School of Business

Cite this document

Špoljar, M. (2019). MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE (Undergraduate thesis). Zagreb: Zagreb School of Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Špoljar, Marija. "MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Špoljar, Marija. "MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE." Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Špoljar, M. (2019). 'MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE', Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, accessed 30 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Špoljar M. MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE [Undergraduate thesis]. Zagreb: Zagreb School of Business; 2019 [cited 2024 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

M. Špoljar, "MEDIJSKI UTJECAJ NA PERCEPCIJU LJEPOTE", Undergraduate thesis, Zagreb School of Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:180:576875

Please login to the repository to save this object to your list.